וואטספ סטיקי
the blog

מייקאובר לבית

ראיתם את התוכנית אקסטרים מייקאובר בערוץ 10? חושבים שדבר כזה יכול לקרות רק בטלוויזיה? ובכן, אנחנו יכולים להגיע לתוצאה לא פחות טובה אם רק תבחרו בנו. קבלן שיפוצים יגיע אליכם הביתה, יציע לכם תוכנית עבודה מסודרת וידאג לכך שלא תצטרכו להתרוצץ ולחפש בעלי מקצוע אחרים. במילים אחרות -  שיפוץ דירה במקום אחד ללא עיקובים מיותרים בקלות, יעילות ותוך כדי עמידה בלוח זמנים קבוע מראש.

 

אפשרויות שיפוץ

חלק מהלקוחות יודעים בדיוק מה הם רוצים. לפעמים יש להם אפילו תוכניות מוכנות מראש. אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים אשר יישם את התוכנית, אנחנו נוכל לעשות זאת בעזרת מגוון אנשי מקצוע מנוסים. אתם רוצים לשפץ אתה הדירה, אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל? בשביל זה אנחנו כאן. אנו נספק לכם מעצב פנים. ביחד תוכלו לבחור מתוך קטלוג מגוון אפשריות לשינויים בדירה. אנו בחברת  מייקאובר נשמח לממש את כל מה שחלמתם עליו בעיצוב הבית. אנו נוכל להפוך דירה שנראה ישנה ומוזנחת לבית חדש כך שערכו יעלה בעשרות אחוזים.

 

 

תודעת שירות

לאורח השנים גילינו לקוחות שהתאכזבו מחברות אחרות. שמענו על קבלן שיפוצים  שלוקח את הכסף ובורח וראינו עבודות שלא החזיקו מעמד יותר מכמה חודשים. בראש ובראשונה אנו מיחסים חשיבות רבה לתודעת השירות משום שיותר מאשר במתחומים אחרים, מדובר בנושא בעייתי. פרויקט ארוך מצריך תכנון מדויק ושיחות רבות מול הלקוח, הצעת מחיר מסודרת, הגשת חבילות כדי שכל אחד יוכל להרשות לעצמו שיפוץ ועוד. אצלנו תמצאו את כל הדברים הללו.

 

 

הכל במקום אחד

במקרים רבים לקוחות מוצאים את עצמם מתרוצצים בעקבות בחירת הריצוף הנכון, הקרמיקה הנכונה, האלומיניום המתאים ושאר הדברים. אנו נדאג לכל זה בגמר התכנון עם מעצב הפנים. לאחר התכנון תוכלו לקבל הדמיה ברורה כדי שתקבלו תמונה טובה יותר של הבית. לפעמים קורה שלקוח מחליט לשנות את דעתו ברגע האחרון מכיוון שבדמייונו זה היה כך ובתכנון זה נראה אחרת. רגע לפני שזה מתממש, זה הזמן לתקן או להוסיף. מנהלי הפרויקטים של מייקאובר ישמחו ללוות אתכם בכל שלב בתהליך שיפוץ הדירה.

 

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל