וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ דירה למטרת העלאת ערכה

ואתם משוכנעים כי אתם יודעים את עבודת השיפוץ על בוריה. אם אין לכם ניסיון של שיפוץ דירות אולי מוטב לא לבצע את הניסוי הזה על שיפוץ אשר על חשבונכם ויהיה חסכוני משמעותית להזמין איש מקצוע אשר שיפוץ דירות הוא ההתמחות שלו.  זה יחסוך לכם בוודאות כסף רב במידה ותכננתם לשפץ לבד ללא ניסיון עבר בתחום. שיפוץ דירה הוא דבר גדול, ומוטב כי תעשו אותו בתקופה אשר אינכם שוהים בבית למשך זמן מה עד אשר יסתיימו עבודת השיפוצים. תלוי כמובן מהו היקף השיפוץ אשר תכננתם לעשות, אם מדובר על שיפוץ דירה שכולל צביעה, טיפול במרצפות ומעט חשמל ואינסטלציה אין צורך לעזוב למשך שבועות, אולם אם מדובר על שיפוץ דירה אשר יכלול בנייה מחודשת, תוספת קומה, התקנת חדרי אמבטיה וכיוצא בפעולות שכאלו, מוטב בהחלט להתייעץ עם אנשי מקצוע לכמה זמן עליכם למצוא קורת גג בזמן השיפוץ על מנת שלא תמצאו את עצמכם במצב שאתם תקועים ללא מקום לשהות בו.

שיפוץ דירה למטרות העלאת ערך הדירה

אם אתם מבצעים שיפוץ דירה למטרות העלאת ערך הדירה על מנת למכור אותה , רצוי שתשימו לב האם באמת יש בכך צורך והאם השיפוץ אכן ישתלם לכם. ישנם אנשים רבים אשר מתלהבים מג'קוזי לדוגמא בדירה, אולם רבים יסתייגו לקנות דירה שערכה גבוה רק בגלל ג'קוזי וייתכן כי ההוצאה על שיפוץ דירות שכזה עלול לעלות לכם ביוקר ורק תפסידו מהעסקה. ישנם אנשי עסקי רבים אשר יוכלו לאמוד את ערך הנכס שלכם ולהמליץ לכם על איזה סוג של שיפוץ עליכם להיערך על מנת להעלות את ערך הדירה מבלי לגרום לכם לנזק כלכלי. לעיתי קרובות, תתפלאו- אפילו צביעת דירה יכולה להעלות את ערכה! חשוב מאוד שלא תעשו את השיפוץ בעצמכם אלא תתנו לאיש מקצוע לעשות אותו בעבורכם על מנת שיצא כמו שצריך וללא בעיות קטנות אשר עלולות להוות בעיה. שיפוץ דירות למטרת העלאת ערך הדירה הוא רעיון טוב מאוד אולם רצוי לעשות זאת באופן מבוקר ועם עזרה מקצועית צמודה בכל עת על מנת שרק תרוויחו.

לא לשכוח לשים לב למפגעים

חלק חשוב ממלאכת שיפוץ דירות הוא שימת לב למפגעים אשר עלולים לצוץ. קבלן שיפוצים עובד לא רק על מנת לייפות אותה אלא על מנת להכשיר אותה למגורי אדם. חשוב לשים לב טרם השיפוץ מה הנקודות הבטיחותיות אשר צריך לשפץ, למשל כמו שקעי חשמל חשופים, מקורות נזילת מים אשר עלולים לגרום להחלקה, בלטות רופפות, מדרגות מתפוררות, אזורים גבוהים ללא מעקה, חלונות אשר דורשים סורגים וכיוצא בהם. חשוב לעשות רשימה של הדברים אשר דורשים שיפוץ על מנת לוודא כי אכן תזכרו לעשות אותם בעת שיפוץ דירה. הבטיחות שלכם היא קודמת לכל ואין לזלזל בזה כלל. תחילת כל שיפוץ דירה צריך להיעשות כך! בסיום העבודה מומלץ להזמין חברה אשר עוסקת בתחום

שיפוץ קוסמטי

אם אתם מעוניינים לעשות שיפוץ דירה למטרות נוי וקוסמטיקה רצוי כי לפני תחילת העבודה שתתייעצו עם אדם אשר אתם סומכים על הטעם שלו  לגבי כיצד כדאי לבצע שיפוץ למטרות יופי ואסתטיקה. שיפוץ למטרות נוי הוא לא רק צביעת דירה אלא לעיתים גם החלפת מרצפות וקרמיקות ואף צביעת פאנלים ומסגרות לחלונות,  יחד  עם זאת, כאשר מבצעים צביעת דירה זהו החלק אשר ממנו מחליטים מהם הצבעים אשר ייראה עמם הבית ולכן מומלץ לעשות זאת בחכמה ובכובד ראש וכמובן לבחור בצבע אשר לא תתחרטו עליו- זהו נתון חשוב מאוד משום שכל השיפוץ מושתת עליו. אם אתם מתלבטים ולא מדויקים בהחלטות שלכם וחוששים כי אתם שוגים ותצטערו על כך, ניתן להיעזר במעצבי פנים אשר יוכלו לתת לכם עצות מקצועיות כיצד לבצע בחירה נבונה של צביעת דירה ובכלליות של שיפוץ דירות בצורה טובה ואקסקלוסיבית. שיפוץ דירות למטרות נוי הוא כייפי ומהנה ורצוי לעשות אותו יחד עם אנשי המקצוע יד ביד.

 

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל